niedziela, 4 marca 2012

Micelarny KIT

Generalnie z marką AA bardzo się lubie, mam ogromny sentyment do tej marki. Idąc tym tropem skusiłam się na płyn micelarny AA- KOLAGEN ŹRÓDŁO MŁODOŚCI. Na wstępie dodam, iż jest to moj drugi micel tej marki- pierwszy KWAS HIALURONOWY i ten  w porownaniu do tego wypada bardzo podobnie... może ciut lepiej.



Wady:

  • pozostawia lepką warstwe
  • pieni się
  • nie zmywa dokładnie makijażu
Zalety
  • cena (ok 13zł)
  • wydajność (stosowalam go przez ok. 3 miesiące!!)


Niestety powyższe wady nie pozwalają mi na odpowiednie użytkowanie produktu.
Chcąc nie chcąc po zuzyciu 2 pelnych opakowan jestem już w 100% pewna, że na zabawy z micelami tej firmy nie mam już ochoty.

Wielokrotnie spotykalam się z opiniami, że Micele AA są tanszymi odpowiednikami oslawionej biodermy. Bioderme mialam i próbowalam, 3 głownych grzechow Micela AA nie stwierdzono. Bioderma mimo, iż skuteczna to i równie skutecznie odstrasza ceną. Za to przy okazji najbliższej wizyty w Rossmanie na pewno sięgnę po płyn micelarny firmy Bourjois, tymbardziej, że ma znowu się na niego pojawić promocja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz